Merhaba arkadaşlar 37. Haftadayım. Bir kaç gündür kalçamın sağ tarafına ayaktayken bi kitlenme geliyo bi kaç saniye sürüyo resmen o an kendimi yere atasım geliyo geçiyo ara ara oluyo. Önemli bişey midir pazartesi kontrolde soracağım doktora ama yinede burda yaşayan bilen varmı merak ettim..