rainbowdash İkinci gebeliğim nasip olursa temmuz sonu gibi bebeğimi kucagıma alacağım hala içime sinen hiç bir isim yok önerilerinizi bekliyorummmm
sucukluyumurta07 rainbowdash bende bulamadım malesef. Çok değişik tuhaf isimler var. Ama birazda klasik gibi olsun dıyorum. Hala hoşuma giden bir isim olmadı
rainbowdash kaanmoomm yiğit güzel ama Kaan veya kağan çok fazla duyuyorum ya herkes koydu gibi geliyor bana😁
ebrudefnee gedikkkk benimde tahmini doğum temmuz ortası bende Altay ismini beğenmiştim ama eşim pek sıcak bakmadı hala birşey bulamadık tam anlamıyla içimize sinen
rozcans bende temmuz son haftası ve ya ağustos ilk haftası doğurmuş olurum. erkek bebek bekliyorum. asla isim beğenemiyorum, eşim Kaan istiyor ama beraber beğendiğimiz bir isim henüz yok. kızımda da böyle olmuştu🤷♀️🥹
rainbowdash rozcans doğumumuz aynı zaman olacakmış bende aynı durumdayım hiç bişey içime sinmiyor kızımda daha kolay içime sinmişti bunda çok zorlandım
AsyarRabiia rainbowdash Oğluma Alparslan ismini koyacağız inşallah. Metehan,Alparslan,Cihangir,Aytuğ,Alptuğ,Tuğtekin,Alptekin, Gökmen, Göktürk, Aybars, Ayberk, Aklıma gelenler bunlar fikir olur belki ☺️
ebrudefnee rainbowdash benimde temmuz ortası tahmini doğumum erkek ismi bulmak zormuş gerçekten eşiminde benimde hala içimize sinip bunu koyalım dediğimiz bi isim olmadı tam anlamıyla