kızlar adet günüm 11 nisandı 12 nisanda hcg verdim 4 cıktı ama regli olmadım cok düzenliyimdir 30 yasındayım hep 2-3 gün erken olurum. normalde. ama hala regli olmadım acaba regliden once mi hamile kaldım beta ondanmı negatif cıktı. geç yumurtalama gibi. basına gelen varmı hala regli olmadım hazımsızlık ve ishal durumum var suan boyle olup ilerleyen zamanda pztf olan varmı ???