slnseymax Herkese iyi akşamlar 23 haftalık hamileyim ve nezle oldum burun göz hep akıyor ilaç alımı yok ne yapabilirim bitki çayı içebiliyormuyuz yada hastanede birşey yaparlar mı başından geçen varsa lütfen yazsınnnn:((((
aysea1 slnseymax bende kaç gğndür öksğrğk boyaz agrısı var hastanede serum taktılar ama öok hafıf oldugundan hiç işe yaramadı gebelşkte bitki çaylarıda çok önerilmiyo danışarak kullanın evde yatarak dinlenersk geçmesini saglayın
newmomad slnseymax valla ben de çok ağır yaşamıştım geçti çok şükür. Doktorum bal zencefil limon kaynat iç hem boğaza hem bedene hastalıkta çok iyi gelir demişti gerçekten geldi bol su bol meyve. Birde bana burun spreyi yazdı kullanabileceğimiz o da çok işe yaramıştı bende
slnseymax aysea1 hastaneyede hiç gidesim gelmedi şu son olaylar virüsler felan derken anca evde geçiçek desene 🥲