40+0 da elendik 😂😂
Doktorum açsalı gününe kadar doğum başlamazsa önce suni sancı olmazsa sezeryan ile doğumu yapacağız dedi kaka yutma ihtimali var diye daha fazla bekleyemeyiz demişti Salı günü erkenden aç karnına hastaneye gittim ben sezeryan istiyordum (ikinci doğumum ilk doğum normal doğumdu ama dikşlim çok fazlaydı ve 3 gün sancı çekip çok zor doğurmuştum )
Doktorum direk doğumhane katına yönlendirdi orada muayene edeceğim dedi ben doktordan önce ebe ile tanıştım doktor gelene kadar ebe açılmamın 3 cm olduğunu söyledi ve beni suni sancı almaya ikna etti kendisinin 29 yıllık ebe olduğunu ve tecrübelerine dayanarak bu doğumun kolay olacağını açılma olmazsa zaten beklemeden sezeyana alırız dedi ve bana güven verdi iyi ki ebeyi dinlemişim ilk önce lavman yapıp bağırsakları boşaltalım işimiz kolaylaşır dedi lavman sonrası açılma 4 cm oldu sonra sancıyı verdiler hafif hafif sancılar başlarken biraz egzersiz yaptık ebe hanım ile birlikte ve sürekli nefes konusunda beni uyardı daha sonra sıcak duş yaptım tekrar muayenede 6 cm açıklık var dedi keseyi patlattı ve birden açılma 7 cm oldu rahimin sağa tarafı yumuşamamış dedi sağ tarafıma yatırarak 4 sancıyı burada yatarak karşılayacağız dedi onuda yaptım sonrasında squat be derin çömelme pilates topu ile egzersiz yapmaya devam ettik en sonunda açılma 9 cm dedi ve beni çatala aldılar orada nasıl ıkınacağımı öğretti ben en çok burada zorlandım ama bana çok cesaret verdi 4 ıkınmada bebeğin kucağında dedi 3. Ikınmada doğum gerçekleşti be tüm sancılar bitti üstelik sadece 2 dikiş atıldı ilk doğumumda rahimim de bebek gelirken parçalandığı için 40 dikişim vardı ona göre bu doğumum çooook kolaydı belki de ikinci doğumlar ilke göre kolay olduğu içindir bilemiyorum saat 9:30 da girdiğim doğumhaneden 11:45 de oğlum ile birlikte çıktık çok şükür herşey iyi ve yolunda Allah kendisinden razı olsun iyi ki karşıma çıkmış ve beni ikna etmiş biraz uzun oldu kusura bakmayın 😅😊