pengumommy Nasıl gidiyor? Kaç haftalık oldunuz? Bebeğin birinin suyu az dedi doktor böyle birşey başına gelen oldumu
emin1333 pengumommy 13 haftadayim çok şükür iyi gidiyor bizim endişelenme cnm bir sıkıntı çıkmaz zaten ekstra bir sitresimiz var birde doktorlar bunları söyleyince daha çok sitres oluyor bazen diyorum uzun süre doktora gitmeyeyim sonra dayanamıyorum görmek istiyorum 😁
mrvgrbz pengumommy 32 haftalık olduk, çok şükür bu süreçe kadar iyi geldik sonlara yaklaştıkça biraz korkular artıyor tabi erken doğum riski olur mu diye ama hep olumlu düşünüyorum, hepimiz sağ salim kavuşalım inşallah 😊
Havin49_ pengumommy bana da öyle demişlerdi yok suyu az yok kesesi dar alalım ben kabul etmedim ikisini de doğurdum 4 aylık olduk çok şükür bol bol su iç havuç ye
cerendemirkan 15 +1 im zorlanıyorum birazcık bana öyle bişey demediler ama kötü düşünme çok başka şeylet dediler ve çok kötü şekilde dediler doktorlar korkutuyor biraz insanı
pengumommy cerendemirkan neden yapıyorlar öyle bilemiyorum sonuçta yeterince stresli bir süreç insan endiseleniyor
tali15 Biiiz 20 haftaya girdik çok şükür güzel geçiyor,bu hafta tetanoz aşısı olacağım bayramdan sonra da inşallah detaylıya gireceğim
ikizannsi Bizde 16+4 olduk bayramdan sonra detaylı istedi doktorumuz hareketleri çok net hissedebiliyorum hangi şehirdesiniz kızlar bu arada
pengumommy ikizannsi bende pek hissetmiyorum sanıyordum doktor nasıl hissetmezsinn falan dedi dedim böyle böyle oluyordu onlar bebek dedi😂😂😂 Kocaeli
Havin49_ pengumommy kesinlikle canım her şey Allahın dediği gibi olur ama insan ister istemez endişeleniyor
pengumommy Havin49_ gelişim konusunda doğunca bir problem oldu mu ? Haftasıyla uyumlu dedi biri hafta olarak ileri de dedi takip edilmesi gerekiyor gelişim vs açısından dedi ama perinotoloji her ay gitmene gerek yok aslında desi
Havin49_ pengumommy ben iki haftada bir perinat talipliydim biri hep iyiydi gelişim olarak şuan da maşallah yaşıtlarına yaklaşmaya az kaldı ama diğeri malesef metebozlima hastası ondan dolayı ilaçlarla kilo alıyor tiroit hastası