Canım Benımde kontrolde çıkmadı sancı ama bı gun oncesınde karnım sertleşti doktora anlattım dedı yalancı sancı olabılır bı ayarda başlıyo sancı dedı ama Senın sancın olduğunu anladığın an bekleme gel rısklı gebelıksın dedı cuma gecesı gece saat 3 de bı uyandım sancım var adet sancısı gıbı 10 dk falan bekledım ayakta duramıyodum sancıdan eşim hastenye gıdelım dedı geldık hemen kadın doğuma yonlendırdıler sancın var ama doğum başlatacak kadar degıl dıkışlerde açılma yok bebek ıyı , ıstesen eve gıt ama bence burada kalsan daha ıyı olur dedı doktor bende Dedım yatışımı yapalım tek sorun yenı doğan yoğunbakımında yer yok , şuanda serım ve ilaçlarla sancımı durdurmaya çalışıyorlar bakalım inşallah bı 36 haftalık olsaydık yoğun bakıma ıhtıyaç kalmasa Allah ıznıyle