tugbaalii Kızlar selamun aleyküm Bilkent de kontrollerim devam ediyor doğumumda orda olacak inşallah nasıl ilerliyor süreç ebeler yardımcı oluyor mu vs bildiklerinizi anlatır mısınız
Prensesmom_ tugbaalii 3 uncu doğumumu yapacağım çok memnunum doktor ebeler vs hepsi çok iyiler tabiki bazı dengesizler de oluyor sans meselesi biraz hangi doktora gidiyorsunuz sormak istedikelrinizi cevaplarim
060436 tugbaalii 3 cü doğumum olucak özelden yana çok sıkıntı yaşadım bu hastanede 2 ci doğum olucak çok memnunum gittiğim doktordan ebelere kadar hangi doktora gidiyorsun
tugbaalii Prensesmom_ maşallah Allah bağışlasın baştan beri yeliz hocaya gidiyorum ama son 1 aydır ona ravdevu bulamıyorum Müslüm’e aslı hocaya gidiyorum ikisi karışık 😁 memnun olmanıza çok sevindim bana da iyi birileri gelir inşallah kal haftalıksınız bu arada ben 28 ☺️
tugbaalii 060436 maşallah Allah bağışlasın baştan beri yeliz hocaya gidiyorum ama son 1 aydır randevu bulamıyorum ona Müslüm’e aslı hocaya gidiyorum ikisi karışık 😁 kaç haftalıksınız ben 28
060436 tugbaalii bende 28+3 haftalık olduk Necati hançerlioğluna gidiyorum çok memnunum doktorumdan sağlıkla kucağınıza alin bebişinizi cinsiyeti ne sizin
Prensesmom_ tugbaalii 14 uncu haftadayim bende gebe okuluna kayit olun mutlaka size avantajı olucaktir
bahar616161 Bende 2.yi Bilkent te doğum yaptim memun kaldım şimdi 3.yude orda yapacm Allah’ın izniyle
bahar616161 Fatma salih hocaya bulabilirsem ona gidiyorum genelde ama zor bulunuyor denk gelmiyor randevular
tugbaalii 060436 bahar616161 maşallah Allah bağışlasın evet Fatma hocayı da duydum sa gideyim dedim randevu bulamadım
tugbaalii 060436 aynı haftadayız bende 28+2 😁evet Necati hocayı duydum çok iyi diyorlar bebişimiz kız inşallah sizinki nedir
Prensesmom_ tugbaalii onlara randevu bulmanız zor onlar hoca haftanın belirli günleri hastanede oluyorlar öğretin üyesi olarak calisiyorlar
060436 tugbaalii gerçekten çok iyi bir doktor aa aramızda 1 gün var bizim ki de erkek siz nerde oturuyorsunuz 🤗
tugbaalii Prensesmom_ hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah gebe okuluna geç mi kaldık sanki 28. Haftadayım