neanladinyurdagul yasegenc ayyy ayni durumdayimmmmm 3 hafta sonra dogumum var . 2 kizim var hemen bulmustum erkek ismk cok zorr bende bekleyim sevdiklerimden yazayim . Alp Giray , Yigit Alp, Kuzey , Yaman
Prensesmom_ yasegenc oğlum olacakmış ilk.ismi umeyr koymayı düşünüyorum ikincisine esim karar vericek
yasegenc neanladinyurdagul napicazzz bilmiyorumm🥹🤣 benim yine birazcik surem var 21 haftadayim sizin cok az kalmiiissss🤭
ebrudefnee myangelson benimde şuan içime sinen bi yağız alp ismi var ama eşimde arada ne olur dedi ne olmaz dedi başka bulamazsak bizde yağız alp koyacağız gibi oğlunuzun karakteri nasıl acaba 🌸🌸
ebrudefnee yasegenc ayy bizde öyle 32 haftalık olacağım neredeyse daha ismi yok kız olsaydı ismi hazırdı ama erkek ismi bulmak daha zormuş