39+2deyim. Bugün kontrolde doktor bebeğin bayağı aşağı indiğini, 1 hafta içerisinde beklediğini söyledi. Başta çok soğukkanlıydım ama bunu duyunca aşşşırı stres bastı beni. Aksi gibi bu stres de kasılma ve karnımda sertleşme yapıyor sanki. Normal doğum yapan anneler hadi bizi bi motive edin, enerjimizi yükseltin 🥹