Detaylı ultrason a girdigimde açılmam olduğunu ve acil ameliyat olmamı söyledi perinatoloji uzmanı ben ne oldugunu sastım kaldım 19-20 haftamdaydım cunku sadece kasıklarım belim agrıyordu baska bir sıkayetim yoktu oda normaldir diye düsündüm kendi doktorum ameliyatı yapmadı riskli buldugu icin baska doktora ameliyat oldum cok zor zamanlar geciriyorum ayakta cok fazla duramıyorum dısarıya cıkamıyorum evin icinde yürüdügümde baskı kasık agrısı ic camasırda islanma oluyor. Doktorum bol havuc suyu ve bol su icmemi öneriyor elimden geldiğince içmeye calısıyorum bu sürec hem yıpratıcı hem yorucu Allah saglıkla kucagımıza almayı nasip eylesin insallah