gul_ulas Son uc gundur alt kasigimda batma Agri gerginlik var gaz cikarinca uzaninca geciyor. Doktorum bebek buyudugu icin rahim kaslari geriliyor kanama yoksa normal durumlar dedi ayni durumu yasayan var mi
littlebabyyy gul_ulas günümüz aynı bizde 13+1 kaşığima aniden giriyor ağrı ve bugünde kaburgamin altı aşırı derece ağırdı nedense anlamadım.
Rosegold gul_ulas rahim büyüdüğü için oluyor bende ek olarak böyle idrarını çok tutarsın sıkışırsın baskı yapar ya öyle his oluyor dolgunluk baskı oluyor ama normaldir diyip geçiyorum
2023z gul_ulas evet özellikle o zamanlarda oluyor zaten. Kızım var bazen ani hareket ediyorum o zamanda çok oluyor. Aklımdaylen hep yavaş kalkıyorum. Birde yataktan kalkarken yan dönüp kalkmaya çok dikkat editorym o zaman acımıyor