qwertyxx 8 veya 9. Haftada bir kanamam olmuştu 2 hafta bir progestan kullanmıştım o dönemde. 3 günde 1 doktor kontrolüne gidiyordum. 15 haftalıkkende bir trafik kazası geçirdiğimde kanama alanı görmüştü acildeki doktorlar. Kendi doktorumun ultrasonunda yoktu fakat yinede 1 ay kullanmıştım yinede. Amin inşallah tüm annelerimiz sağlıcakla alsın kucağına annelik zor maalesef. İstemsizce hep bir endişe ve stres yaşıyoruz.