kvsronlerr izzzzz eczaneden alınıyor doktor reçetesiyle sonra sağlıkocağında vuruluyor 6 bin lira civarı ücreti var
kvsronlerr alicsyndrome benim doktorum doğumum bahara denk geldiği için yaptırmasan da olur kışın daha çok görülüyor demişti ama reçetesini yazmıştı anlatmıştı nasıl olacağını ben yaptırmadım
alicsyndrome kvsronlerr benimki de hazirana denk geliyo öneriyoruz falan dedi doktorum ama bilemedim her doktor farklı bir şeyler söylemiş
aframoms13 alicsyndrome ben subatta dogurmustum tüm aşılarını yaptırmıştım özeller dahil. Yaptırmayıp sonradan pişman olmaktansa yaptırın bence
alicsyndrome aframoms13 çok haklısınız zaten yogun bakımlar rsv kaynıyormuş kıyamam 🙏🏻 doktorum reçete verdi ama sağlık ocakları falan vuruyor mu bilemedim