sonnenschein İlk gebelikte mide bulantısı olup ikinci veya üçüncü gebelikte olmayan var mı? Ya da hep oldu mu mide bulantınız?
superstar_00 sonnenschein İlk gebelikte doğuma kadar prillam kullandım iyi geliyordu şiddetli değildi bulantım 2.gebelikte de prillam içtim ama 17.haftaya kadar şiddetli kusmalar 17.haftadan sonra biraz düzelme ama hala ara ara devam ediyor
parildayanyildiz2 sonnenschein ilkte vardı şimdi 2.ye hamileyim 26 haftalığız hala günde bir prilam içmezsem midem bulanıyor
melisasak35 sonnenschein 3. gebelik yaşadım 3.ndede 6 7 ay boyunca mide bulantısı çok çektim daha sonra az hafifledi ama doğuma kadar devam etti yine malesef
Wenegra Peki sizce cinsiyetin bulantı ile bi bağlantısı var mı ? Erkek çok bulandırır ya da kız gibi ?
Tortilla sonnenschein ilkınde oldu ama ılacsız atlatmıstım 12. Haftada falan. Sımd ıkıncıde fecı sekılde bulantı kusmam oldu 4 gun hastanede yattım ılac kullandım 20 haftaya kadar