Kızlar merhabalar 14 mayis beklenen adwt gunumdu odam bigun once yani 13 mayista bi agrim oldu baya belime bacagima vuran sadece bi damla akinti geldi daha sonra kesildi aktif olarak persembe cuma ctesi gunundem beri akibti var bi bakiyorum pembe bi bakiyorum kahve bi bskiyorum kirmizimsi gibi peceteye geliyor. Bazen cok geliyor bazen hoc yok gibi aslinda beni kirmiziya yakin renk supheye dusurdu bugun ilk idrarla test yaptim silik bi cizgi cikti halada devam ediyor gogusleeimde agri sancimda var bu nedir boyle adetmi sökülemoyormu nebilim yalanci ikinci cizgimi buarada 5 dakika icerisinde cikti cizgi boyle birsey basina gelen varmi