uffff gulerpolat yapanci pozitif verir ovitrelle etkisi anlayamazsin yani var mi yok mu 12 gun olmadan yapma
gulerpolat zeyyy_ evet bugün yaptım negatif çıktı aşiri üzgünüm aglamak istemiyorum.isyan da etmek istemiyorum ama çok zor dayanamıyorum🥺
emin1333 gulerpolat sabret Allah nasip eder ben 2 defa yaptım hamile kaldım siz ne ilaçlar kullandınız
zeyyy_ @gulerpolat üzüldüm gerçekten isyan etmeyelim en güzel zamanı bekliyordur vardır Allahın bir bildiği çok zor biliyorum aylardır bu durumu bende yaşıyorum 🥹
emin1333 gulerpolat gonolf kulan gobekten iğne yap sonra ovitrelle çatlatma iğnesini yap allahin izniyle olur