cerendemirkan 15 haftalık hamileyim ikizlere ve midem de aşırı gaz oluşuyor gazı atamıyorum bu sefer mide kalkması ve öğürme oluşuyor yaşayanlar oldu mu neler yaptınız
K-1997 cerendemirkan 25 hafta ikizlere hamileyim ilk yaşadığımda kalp krizi geçiriyorum zannettim hastaneye gittim sonra anladım midemde gaz olduğunu istifra etmeyince rahatlayamıyorum
yinemihilal Hamileliğimin ilk üç ayında sürekli bunu yaşadım, üstelik bir de yemek boruma gaz sıkışmıştı boğazıma bıçak sokup havayı alasım geliyodu. Yürüyüş yapmak ve ılık su içmek beni az da olsa rahatlatıyodu. Zamanla geçiyo merak etme
cemrebstan Ben de aynı sizin gibiyim. Ne yersem yiyeyim 10 dakika sonra inanılmaz bir gaz birikmesi yaşıyorum. Veremeyince de sürekli öğürüyorum. Aslında midem hiç bulanmıyor ama o öğürme artık yukarı yönlü sindirim hareketi yapa yapa kusasım geliyor. 14. Haftadayım varsa önerileriniz ben de açığım 😢
pengumommy Bende ikİz hamileyim doktora şikayet söyleyince maalesef azalmaz artar dedi dedi gibide oldu bebekler bide altlı üstlü duruyormus biri mesaneye biri mideye baski yapıyormuş bazen bir yudum su dahi içemiyorum