zynpssm7 rabbim kalbinize ferah versin ins sizi o kadar iyi anlıyorum ki..geçen sene 14haftalikken kaybım var bende 12gun öncesi cinsiyeti öğrenmiştim hatta hep iki kız hayalim vardı ve rabbim ikinciye de kız nasip etti diye sevinçten havalara uçuyordum maalesef ki bu sevincim 12gun sürdü..zaman sadece Zaman insan mecburen devam etmek zorunda kalıyor..bunun acısı hiç geçmiyor..ama maneviyata yönelerek bu süreci toparladım size de tavsiyem bol bol dua edin dua dinleyin..rabbim kolaylastirsin…