cicek63 kızlarrr benim gibi olanlarınız varmı ilk gebeliğim de kızımda etten nefret ettim ikinci gebeliğim sürekli kuşbaşı aşeriyorummm 😋😋😋 kebap olur kavurma olur ve sürekli bir yeme isteği var ne görsem yiyorum ne olcak bu halim ayı olurum yakında,🫤🥺🥴
karpuss cicek63 benimde tavuk her gün sabah akşam tavuk yesem doymuyorum 😅😅😅🙈 ama o kadar düştüm ki tavuk yemeye eşim diyor ki artık “insan düzgün bir şey ister bıktım her gün tavuk yemekten”
Minelsu0606 cicek63 ben de ilk gebeliğim kızdı. Canım çok fazla kırmızı et çekiyordu. Tavuktan tiksinmiştim kırmızı eti de canım çekiyordu.
cicek63 aslans yaptık aslında bütün tahlilleri bir sıkıntımız yok çok şükür kızıma göre sıfır bulantı aşırı enerjik ve ne bulsam yerim 😂🤭
cicek63 karpuss hahahaha şaka gibi yaaa bende seviyorum kızımda hiç yiyemez dim ama aşırı kuşbaşıya sarmış durumdayım o yüzden bir an önce kurban gelsinnn 😂
lokismommy off bende hep et yemek istiyorum balık yemek istiyorum bugün de komşum getirdi kadının içine doğmuş balık yaptım kokar diye çok mutluyum iu an çok erken uyanmıştım bugün bu mutlulukla uyuycaö şimdi🤣