Tansiyonu hafife almayın bence benimde 24-25. Haftalarda yükselmeye başladı ilaç başlamıştı doktorum 30.haftada protein kaçağıda yükselince gebelik zehirlenmesi yaşayıp doğum yapmak zorunda kaldım dikkate almanızı öneririm birde gözüme vurdu demişsiniz doktorunuza ulaşıp durumunuzu bildirin bence