Elifbekir Ya iç çamaşırı akıntı tarzı hep.ıslanıyor. normal mi sizin de oluyor mu ??? Acaba bilgi verirmisiniz
Fison Elifbekir benim de oluyor bebek kanala indiği için baskı çok o yüzden olduğunu biliyorum korkma doktora gidince söyle yine ne olur ne olmaz
Elifbekir Fison anladım canım geçen hafta gttgmde sorun yok dedi haftaya gtcem tekrar onu sormayı. Unttum bıraz yoğundu doktorum aynen olblr içim rahatladi sağol. 😘