Merhaba serklajlı anneler. Yaklaşık 10 gün önce serklaj olmuştum 5 gün günde 3 kere antibiyotik kullandım. 2 gündür de tuvalette zorlandığımı fark ettim. Bugün kahverengi mukuslu bir akıntım olunca acile gittim. Enfeksiyonum olduğu söylendi. 1 antibiyotik hap 1 de suda eritip içilen bir antibiyotik verdi doktor. Suda eritilip içileni içtim ama içtiğimden beri midem bulanıyor karnım şişti patlayacak gibiyim. Sizlere danışmak istediğim konu neler yaptınız nelere dikkat ettiniz enfeksiyonu olup geçirenler neler tüketti?