mavipanterannesi Hndnckn Kızım oksaydı zümra minel koyacaktım ama oğlum oluyo nasipse onada doruk ayaz koyucam
Miray80 Hndnckn bence zümra ismi ağır ve güzel tek başına daha kibar ve kulağa hoş geliyor yanına gelen isim çok da hoş durmaz tek başına Zümra daha hoş fikrimce.🥰
Baharmurat Hndnckn zumra ısmı bı arkadasımın kızınınnadında vardı 3 sene konusmadı kızı onun.hocaya goturduler ısmı cok agır gelıyor her ısım konulmaz demıstı aslında cok guzel ısım arastırın derım
Hndnckn Miray80 tesekkur ederım. Bende cok begenıyorum ama agır dıyor herkes acaba yanına bır ısım koyup yumusatsammı dedım
Hndnckn Baharmurat ya ıkı arkadasım cocuguna koydu cok sukur oyle bır sıkıntı olmadı ama herkes soylemesı zor agır falan dedıgı ıcın yanına bır ısım ısıtıyorum.
Miray80 Hndnckn önemli olan sen ve eşinin beğeniyor olması çevreye kalsa kimseye isim beğendiremezsin😉
Conunannesi Hndnckn nasipse benimde kızım olacak İsmiz Zümra Asel olacaktı fakat Kayınvalidem kendi ismini koymamızı istedi çok hasta ilk torunu olacak bizde koymadık ama adı Zümra Aysel(Kayınvalidem adı) koyacağız tek bir harfle ismi değişti yavrumun 😂😂😂