caglaaozhan 30. Haftaya kadar özele gittim, sanırım devlete donucem. 5 doktor değiştirdim hiçbirinden memnun kalmadım (bu arada 5 doktoru hastaneye birlikte komple değiştirdim sadece doktorlardan değil hastanelerden de memnun kalmadim)
Durum böyle olunca şu an şehir hastanesinden bir randevu aldım, 21 inde kontrolüm var. Memnun kalırsam sanırım oradan devam edeceğim.
İlk gebeligimde çok memnundum hastaneden de doktordan da, doğum seklinde doktorla anlasamayinca değiştirmiştim son haftalarda ve farklı bir özelde doğum yapmıştım. Şimdi şehir de değiştiği icin önceki doktoruma gidemiyorum. İnşallah şu kalan azıcık zamanda içime sinen bir yer bulurum da orada olur doğum