rabiauns aynı haftadayız ikinci sezeryanım olacak. 39 da alırız demişti doktorum temmuz’un ilk haftası gözüküyor büyük ihtimalle. Bayramdan sonra günü netleştireceğiz. İlkinde üç günde toparlamıştım . İlk gün tabi zor oluyor bu kişiye göre de değişiyor.