Tartışmasız robot süpürge,üç yıldır kullanıyordum,duru su ile silme ödelliği vardı,hamilelikten vileda da yapamayınca locam baktı iş kendine kalacak,gittik yerleri de sileninden aldık😂
Bilmiyorum benden iyi süpürüyor,dip köşe.Allah üretenin yedi ceddine rahmet versin.