Hanımlar iyi günler,
3 gündür çok yoğun bir baş ağrısı çekiyorum, tam olarak migren atağı gibi sadece sol tarafta gözümün arkasından enseme doğru uzanıyor. Tansiyonum da 9′a 6 ve 8′e5 çıkıyor sabahtan beri. Tuzlu ayran, su ve dinlenmek de işe yaramadı. Ne zamandır tansiyonum bu şekilde bilmiyorum belki gebeliğin başından beri bu şekilde ondan da emin değilim aletim olmadığı için. Bu günü bu halde bitirdim çalışıyorum, akşam olsa da karanlıkta hiç bir şey yapmadan uzansam diye saat gözlüyorum resmen 🥺😔
Acile gitsem, normal acile mi gitmem gerekiyor, kadın doğum aciline mi?