Hanımlar bebeğim 6 haftalıkken tsh 4.70 t4 0.87 çıkmıştı 25 mg troid hapı kullanıyordum. Doktor doz artışı yaptı 50 mg ye ama bir daha doz yeterlimi yetersiz mi kan vermedim doktorda söylemedi şuan 20+2 haftalığız hep 50 mg ile devam etmiştim doz yetersizse bebekte sıkıntı olmuşmudur? Uzun süre baktırmayan ama sağlıklı ilerleyen oldu mu? Bu arada bebeğimin gelişimi haftasıyla uyumlu suyu yeterli.