mom_51 bende aneztezi ile görüşürken uyuşmadığımi çok ağrı yaşadığımı söyledim uyusmazsan genele döneriz dedi bende karar verdim hem spinalin zorluğunu çekip genele donecegime ,genel olmaya karar verdim çok şükür çok güzel gecti doktor ameliyat sonrası eşime iyi ki genel anesteziyi sectigimi söylemiş idrar torbasına kadar yapışmış 1 buçuk saat sürmüş ameliyatim ikinci sezeryanimi bana travma ettiler bir daha o şeyleri yasayamazdim cesaret edemedim psikolojik olarak