Semanurkaplan67 Kızlar ya normalde hep hissediyordum ama bugün hareket hissetmiyorum ya normalmidir doktor 30 a kadar hareket sayma dedi ama insan endiseleniyo ya
BegummKaya27 Semanurkaplan67 bizde 19+5 deyiz. 1 gün hissedip 3 gün hissetmemeniz normal demişti doktor. Ama işte insan bi defa hissedince hep hissetmek istiyor 🥰
Helenaaa Semanurkaplan67 bende 19+3 bugün çok az hissettim bir de 2 gün önce serklaj oldum stres ilaç falan etkiliyor mu acaba bebeklerimi bilmiyorum 😔
sassolsobe22 Semanurkaplan67 19.haftaya girdim hiç hissetmedim daha iki gün önce doktora gittim kalp atışı vs dinledik doktor 20.haftaya kadar hissetmeyebilirsin dedi bakalım detaylı ultrasonda da bi sıkıntı çıkmaz inşallah insan merak ediyor
ceyyllan Semanurkaplan67 22 haftalığım bugün hiç his etmedim daha düzene girmedi 24den sonra bakıcam hergün
Semanurkaplan67 BegummKaya27 he valla banada aynısını dediler 1 hafta bile hissetmemen normal dedi ama işte gel de anneye sor anne yüreği ya
kilicoz Ben de aynıyım 19/4 bugün bazen var bazen yok 2.gebelik daha güçlü hissetmem gerekir diye düşünüyorum ama şimdilik bi düzeni yok
Semanurkaplan67 Helenaaa stres de etkiliyo olabilir bugün bende biraz halsizdim ona bağladım stresliydim.kusmam felann vardı ama şuan var hsreket şükür
Semanurkaplan67 ceyyllan şükür hareket etti sorun yok doktorum zaten 30 haftaya kdar hergun hissetmezsin 1 hafta bile hissetmedigin olabilir normal dedi ama ben endiselendim
Semanurkaplan67 lared him iyi şükür canim su azlığı oluncada hareket azligi oluyo da ondan demiştim ozmn sorun yoktur
lared Semanurkaplan67 bilemedim doktor çok rahat ya eski çalıştığım doktora gideceğim perinatolojide bayagi iyi