Efuli0 Kızlar 2-3 gün önce beta testim 2.30 yani negatif çıktı ve adetim 4 gün gecikti hala daha da olmadım.kasık batmaları ve belirtilerim var ama betam negatif diye umutlanmak istemiyorum.predictor erken gebelik testim var yapsam mı sizce😕
songulkrkc2133 Efuli0 şüphen varsa yap canım gününde geçmiş zaten belki geç döllenme olmuştur aklında soru işareti kalmasın yap canım belki güzel haberle gelirsin
Efuli0 Kızlar son yumurtlama tarihim 29 Nisan,şuan 4 gündür adetim gecikti beta 14 mayısta 2.30 çıktı sizce geç döllenme olabilir mi hala adet olmadım
eminekyr Efuli0 canım kan ver gidebiliyorsan yada sabah test yap ona göre kan ver varsa zaten ilk kan sonra idrar testi