birbebekveannesi_ kbrashh Kontrole gidiyorum ve doğumum orada olacak inşallah 🙏Evrim Kardelen doktorum çok memnunum önerebilirim 💕 32+6 haftalık ❤️
ekiminannesii kbrashh Ben de Ece Aydoğduya gidiyorum çok memnunum 19+3 haftalık. Doğumu da orada düşünüyorum içime sinmesini bekliyorum 😅