gedikkkk emzirme sütyeni rastgele bir camasircidan aldım kullandım havalar sıcak aciksaniz crop da iş görüyor evde çok rahat ediyorum, depend marka olmasına gerek yok canpedin falanda var ben ikisini de aldım kullandım büyük rahatlık tavsiye ederim hastanede son dogumumda 2 gece kaldım 6 tane kullandım eve gelince kanamam azaldı pede geçtim ama kız kardeşim tamamını kullanmıştı rahat diye bebise 3 takım kendinize 2 kıyafet terlik 2 battaniye 2 çorap 2 eldiven 2 şapka yeterli kendjnize hırka ve sabahlık da alın iç çamaşırı şart değil dependle giyilmiyor