Çok üzüntülü bi hamilelik geçiriyor um hamile kaldığımdan itibaren gözümün yaşı dinmedi sürekli stres sıkıntı üzüntü korku içindeyim bu yaşadığım ortamdan kaynaklı bebeğime bişey olurmu şuan çok sağlıklı hiçbir yerinde bişey yok çok şükür ama korkuyorum doğduktan sonra bi hastalık çıkarmı