akbltsvda kubrasjsjs ewt genelde oyle oluyor sanırım. Bu dönemde baya uyuyorlarmis. Sonra yerleri daralinca haraketler hergun oluyor🫢
Papatyam02 kubrasjsjs 23+0 haftalıgım sabah cok hareketlıyse oglen sonu sakın bıgun hareketlıyse bırgun durgunuz ☺️
tortillam_ 21+5 im mesela bugün daha sakin. Sabah hissedemedim çikolata yedim yine hissedemedim. Öğleye yakın kahvaltıdan sonra karnım doyunca hareketlenmeye başladı. Suan sakın sakin uyuyor sanırım.