Herkese merhaba canım anneler. Bugünden itibaren 31 e doğru gidiyorum. Hastane çantası hazırlayacağım ama ne alayım ne almayım bilemiyorum. Temmuz sonu doğacak Bebiko. Hadi hastanede me giyecek belli de sonrası için neyden ne kadar kaç numara alalım deneyimli anneleri yorumlara bekliyorum. Ne giysin bu çocuklar ay daraldım.