nur_1207 Kızlar regl 2 gün geçikince bende test yaptım 2.günü ve çift çizgi gördüm sonra kan verdim ve değerim 22 çıktı doktor çok erken dedi ama pazartesi bi daha gel dedi acaba varmı yok mu
aslhannnn nur_1207 5 ve üzeri gebelik var demek hayırlı olsun bu arada iki günde bir veya kontrolü yapmak lazım ki iki katına çıkması lazım daha çok yeni ve küçüktür
fzay nur_1207 hamilesin canim sağlıkla kucağına alırsın insallah. Ben de 20yle ögrendim doktorum direkt folik asit verdi 4 gun sonra kan verdiğimde de 260lardaydı. Pazartesi kan ver
nur_1207 osimdiannee teşekkür ederim bir arkadaşım yok falan diyince biraz korktum açıkçası sağolun ✨
nur_1207 aslhannnn daha küçük dedi doktor işte arkadaş çevresi yok diyince insanın içüne kurt düşüyor
nur_1207 fzay doktor banada yazdı folik asit ama ben daha öncesinden kullanmıştım hamile olmadan önce aynı folik asit kullansam mı
eminekyr Momyy1999 canım seninle aynı durumdayım bat 19 Mayıs dpo 8-9 negatifti dün ve bugün aynı siliklikte çıktı içini açmadan gözüküyor 10-11 yani kan vermeye gidemiyorum çok uzak bir yerdeyim umut oldun resmen 🥹🤲 sağlıkla kucağına al inşallah
zeyzeynur nur_1207 şimdi 48 saatte bi kan verip 2 kat artışa bakacaksın inşallah sağlıcakla artış olur
cigddm nur_1207 inşallah sağlıklı yükselir ben adetime 3 gün varken kan testim 318 çıktı belki sizin gec döllenme olabilir ve ben kürtaj olduğun gebeliğim 2.7 di yükseldi sağlıklı ilerlemedi ama
Momyy1999 eminekyr Canım umudunu kaybetme bat 15 Mayıs 11 mayısta negatif çıkmıştı kanda Sende inşallah güzel haberler verirsin bana ❤️❤️
myangelson eminekyr çok aşırı silik çizgi var ama zor seçiliyor. Bu geçen aykiyle aynı marka testler mi? Öyleyse testin kendi çizgisi çıkıyor olabilir mi
eminekyr myangelson canım geçen aykiler içini açıyordum on milimlik test zaten evet hassas freely marka geçen ay ovitrelle oldum ondan pozitiflik verdi bu ay ilaç vs yok