Ciciii amiiin teşekkür ederim
Bu ikinci gebeliğim cok belirti olmadı ilki gibi 3 gün adetim geçikti planlı bi gebelikti gecen ay negetif cıkmıstı bu ayda beklemiyordum öylesine test yaptım öyle öğrendim kasık agrım var sadece onun dısında suan belirti yok :)