Doğumu nerde planlıyorsunuz acaba ben 32 haftamdayım hem özele hem devlete gidiyorum dün özeldeki odayı gezdim gerçekten ufacık bir oda gösterdiler işte iki büyük odamız var ilk doğum olursa oraya alıyoruz ama üçüncü ve sonrası ise aynı günde maalesef küçük oda dediler bende özelde konfor ve rahatlık istediğim için gidiyordum ve oda süsleme yaptıracaktım ama asla sığmaz şimdi şansa artık ilk mi olur üçüncü mü olurum nerden bilicem yani onu bence haksızlık bu tür şeyler ilk doğumum olacak normal doğum odaklı ilerliyorum şuan özelde de özel hissi yok cam sakura daha özel geliyor bana da o hastane ile ilgili bi iyi bir kötü yorum görmekten kararsız kaldım hala da bilemiyorum napacağımı