yildizz269 Bebek 7+2 kese 6+4 gözüküyor kalp atışı iyi dedi böyle bir durumu yaşayan varmı doktor bazen bu haftalarda normal olduğu ama takip etmemiz gerektiğini söyledi 😔 Tecrübeleriniz varsa paylaşırmısınız
cuteregina yildizz269 benimkide bir hafta geriden geliyor gayet normal 9+4 normalde 8+4 ama doktora göre