mavisularda 3 aylık hamileyim ilki normal doğumdu ve haliyle doğumdan korkuyorum yine normal istiyorum ama korkuma da engel olamıyorum. 2. Doğum tecrübesi olanları dinlemek isterim.Açılma hızlı ilerledi mi ? ilk doğuma göre kısa sürdü mü?Teşekkürler
cemile69 mavisularda bende aynı durumdayım çevremdeki herkes ikinci doğum daha hızlı oluyor diyor ama yine de kişiden kişiye değişiyor olabilir.
yamhankor mavisularda ilk doğumum 24 saat sürdü çok zorluk çektim gerçekten.2. doğumumda suyum geldi 2 cm açıklıkla gittim ama sancım yoktu suni sancı verdiler 4 saat sonra doğum yaptım.2 ay önce de 3. doğumum oldu yine suyum geldi 4cm açıklıkla gittim ve 2 saat sonra doğurdum.Kişiden kişiye değişiyor evet ama genel olarak ilkine göre 2. daha kolay oluyor
ikincikez İnşallah ya gerçekten ilk dogumda gece 1 de suyum geldi yatış bı sonraki gün suni sancıyla akşam 6 da doğurdum bu doğum için dua ediyorum birazcık kolay olsun diye