butterfly4 Kızlar bugün kızımız olacağını öğrendik çoooookkkkkkk mutluyuz sevinçten yerimde duramıyorum, ismini de hazırlamıştım ZEYNEP😊 minnoş kızım gelio teyzeleriiiiiii, herkes sevindi ama dayısı resmen çıldırdı sevinçtennnn 😊😊 darısı isteyen herkesin başınaa 🙏
Serays butterfly4 ben de hamile olduğumu öğrendiğim gün eşime zeynep geliyor demiştim hemen ertesi gün pembe tütü almıştım o kadar emindim ki kızım olacağından ve hep bi kızım olsun adı zeynep olsun diye hayalim de hep derim bir şeyi çok istersen olur diye 🌸 sağlıkla gelsin minnoş
Rabia2019 butterfly4 ayyyy hayırlı olsun allah kucağınıza almayı da nasib etsin 😍😍 bizim de bugün randevumuz var cinsiyet öğrenicez çok heyecanlıyım😍😍😍
Miray80 butterfly4 maşallah ya ne güzel sağlıkla alın kucağınıza benim de zeynebim olur inşallah 12 hafta da erkek dedi ben hep şüphe içindeyim ama ve hep kız hissediyorum burada da değişen cinsiyetleri okuyunca iyice şüphe de kaldım kontrolümüz de nisan da daha😕 hayırlısı bakalım
butterfly4 @Serays ayyy yeriiimm maşallahh bizim zeynepimiz de doğsun büyüsün teyzesii Allah’ın izniyle 💕 ikincisinin adını düşündün mü, bir de Zeynep de kararlıyız ama yanına başka isim de koysak mı diye kararsızız siz sadece Zeynep mi koydunuz
Serays butterfly4 biz sadece zeynep koyduk çünkü bir eski isim bir de yanına modern isim koyunca mecburen kaynanamın adını koydukta yanına modern bi isim koyalım demiş gibi oluyosn.2. Kızım olursa asel koyarım diyordum ama öyle yayıldı ki vazgeçtim . Mısra ✨olacak adı kısmetse
butterfly4 @Rabia2019 bugün heyacandan ölüyordum canım😁 heyacandan kahvaltımı tam yapamadım, bebek hareket etsin diye çikolata filan yemeye çalıştım, uzun zamandır da göstermiyordu, 18 haftalığız bugün öğrendik şükür 😍
Rabia2019 butterfly4 ben de 14 haftalığım doktorum 12 haftalıkken hiç tahmin yapmadı 14 te gel söylicem dedi 🙈 sağlıklı olsun tabi ki ama benim De gönlümden geçen kız 😍
Seranne Rabia2019 canım bende merak ediyorum seninkini bakalım tahminler doğru çıkacak mı ne zaman gidecen benim daha perşembe 😟
Rabia2019 butterfly4 ama çevremdeki herkes erkek diyor sadece ben kız hissediyorum o yüzden biraz tedirginim 🙄
Rabia2019 Seranne valla bana kız diyen de oldu erkek diyen de 😂 bakalım kimlerin tahmini doğru çıkacak, esramin var ebe o bana kız seninki demişti bakalım 😍😍🙈
Seranne Rabia2019 Evet canım ama esramin sanki hiç yanılmamıştı ondan merak ediyorum benimki en son ne olur bilmiyorum ay Allahım çok heyecanlııı🥳
Seranne Rabia2019 ama esramin dediği doğru çıkarsa pes diycem suyuna kadar yorum yaptı kadın valla helal olsun 🥰tecrübe🙆🏼♀️
Rabia2019 Seranne ay aynenn doktorum bile hiç yorum yapmamıştı suyu vs hakkında 🙈 ama 19 yıllık ebeymiş o ona güveniyorum 😂 sana ne tahmin yaptı erkek mi demişti
Seranne Rabia2019 evet canım öyle ddi doktorum önce demişti ama ben o haftalar erken diye pek inanmıyorum açıkçası 11-1perşembe 14+1olcaz belki belli olmuşrur düşüncesiyle gidecek bakalım 🙈🙈🙈hayırlısı olsn ama bn kız hissediyorum hep 😍😍
Rabia2019 Seranne allah gönlüne göre versin canım benim😘 inşallah gösterir ya çok hazırladım kendimi valla göstermezse poposunu koparırım onun 😂😂 kahvaltı yaptım birazdan yine bişeyler yicem çikolata vişne suyu içip gidicem bakalım gösterecek mi 😂