glcnylmzz Kullananlar lütfen yazar mısınız ? Hangisi daha iyi Daha önce innovita artımed falan kullandım pik gördüğüm zamanlarda dahil düzenli devam etti ama bu ay net bir şekilde takip etmek istiyorum yardımcı olur musunuz ?
tahamommy glcnylmzz innovita ile hamile kaldım koyuluğu daha anlaşılır gösteriyor bazı testlerde anlamıyosun pik mi değil mi
bikalp glcnylmzz Laboguick ben kullanıyorum birinin önerisiyle tavsiye ederim ikinci ayıma girdim kullanıyorum
znnnr glcnylmzz innovita ile hamile kaldım (gebeliğim sağlıklı mı değil mi belli değil ama gebeliğim devam etmezse yine innovita alırım herhalde .. bir ara piyasada kalmamıştı o sebeple bir gebenin günlüğünü alacaktım ama satışa çıkmış yeniden
glcnylmzz Bat 18 Mayıs ama hamile olduğumu düşünmüyorum test yaptım sabah yine negatif regl başlayıp bitmeden ovülasyon elimde olsun istiyorum 😊
NovaVina_ glcnylmzz yok hayır ilk defa kullanacağım ama yorumları en iyi bunundu fiyatı da diğerlerine göre biraz daha uygundu 🥹
Civcivimnm glcnylmzz Evet takip ettim ve çatlama gününü değerlendirdiğim ay Allahin izniyle güzel haberi aldık. 15 gun önce de dogumum oldu 😊
glcnylmzz NovaVina_ korunmayı bıraktığım ilk ay onu kullanmıştım ama tam pik oldu 30.gün elimdeki stripler bitti 😂 hapın etkisinden dolayı reglim baya ileri atmıştı
glcnylmzz tahamommy o zaman tekrar ona bir bakayım artimedde de pik gördüm ama istiflemek sıkıntı oluyor Yumurtlama zamanınla tuttu mu