zynprkc evet Allah razı olsun, ya işi bırakacak ya kreşe verecektim. Şuan görüyorum kreşe veremezmişim. İşi bırakmama da annem razı gelmedi. Hakkını ödeyemem. 08:00-17:30 ama evden sabah 7 de çıkıyorum akşam 18:30 a doğru evde oluyorum. Uzaktan çalışmayı yolda geçen süreden tasarruf için de çok istedim. Evde olsam bile çok yoğun çalışıyorum, yine annem ilgilenecek.