Kızlar belki eski konuşmalara denk gelmişsinizdir geçen hafta yaptığım testlerde pozitifi gördüm kanda da çıktı ve maalesef sonra kimyasal olduğunu öğrendim ve doktora gözüktüm doktorum rahim filmi çekebiliriz dedi bu ay hem üzüldüm hem sevindim yani iyi tarafından düşündüğümde hamile kalmışım kimyasalda olsa🥲 sizce rahim filmi çektirmeme gerek var mı çok kararsız kaldım yoksa bi kaç ay daha böyle deneyip mi çektirsem bilemedim bu arada pcos var ve tek tanım bu 5 aydır çocuk düşünüyoruz 🙏