Yavaş yavaş alışveriş yapmaya başlıyoruz artık zıbın alıcaz ama ekimde doğan bebek için uzun kollu mu kolsuz mu almak lazım emin olamıyorum. Bursa’da yaşıyorum Ekimde hava çok soğuk olmuyor ama etrafımdaki herkes bebek üşür diyo bilemedim 🤷♀️ Siz neler aldınız aldıysanız ne tür şeyler aldınızzz 😍