Kızlar bebişim 5 haftalık oldu sanırım gazdan dolayı çok huzursuz. Tam nedenini bilmiyorum ama gaz olduğunu düşünüyorum çünkü emzirirken bile bacaklarını yukarı çekiyor ıkınma hareketleri yapıyor . Masaj yapıyorum biraz rahatlıyor ama tam geçmiyor uyutsam tekrar uyanıyor karnı da gurulduyo ne yapsam bilemedim. D vitaminindendir diye ücretli d vitaminine başladım 2 gün oldu mama da veriyorum gooten goat. Yoksa benden mi oluyor gaz nedenini de bulamadık aynı sorunu yaşayan var mı çok bunaldım bebişim çok rahatsız