Normalde özel hastaneye gidiyorum orda doktor kontrolundeyim ama kan uyusmazlığı için zeynep kamile gittim. Şeker yükleme testime baktı açlık 92 1 saat 117 2 saat 132 çıkmıstı, kendi doktorum herhangi bir problem olmadığını söyledi. Zeynep kamildeki doktor ultrasonda bebeğin göbeğinin 2 hafta önde olduğunu söyledi buda gizli seker olabileceği anlamına geliyor dedi, 10 gün diyet ve ölcum yapacağım sabahları genelde açlık şekerim ilk uyandığımda 100 95 olarak çıkıyor yarım saat sonra tekrar ölçtugumde 85 falan düşüyor. Bu durumu yaşayan var mı ?