4 aylık bebeğimin kulakları son zamanlarda kepçeleşti (eşimde de hafif kepçelik var)
Bebeğim ileride zorbalığa uğrasın istemiyorum. Bandana takıyorum kafası yumuşak olduğu için kafası göçüyor. Kepçe kulak bandı aldım işe yarar mı? Kullanan var mı? Ne sıklıkta kullanmam gerekiyor?